Tee päring

Uudised

16.03.2021

Klientide rahulolu Logistika Plussi teenustega

2020. aasta oli väljakutseid pakkuv kõikidele ettevõtetele. Logistika Plussis panustasime teenuste (laoteenused, veoteenused, tolliteenused, muud toetavad teenused)  ja kliendikogemuse parendamisele. Meil on hea näha, et need tegevused on kandnud vilja.  Meie kliendirahulolu küsitlusele vastas 55% küsitluse saanud klientidest ja antud keskmine hinnang Logistika Plussi teenuse kvaliteedile on 8,8 punkti ja usaldusindeksi näitaja on 9,3 punkti 10-st!

Hindame klientide tagasisidet kõrgelt ja meil on hea meel, et meid usaldatakse!

Võtame arvesse enim klientide poolt vastuseid mõjutanud asjaolusid, milleks kujunesid kiirus, teenuse osutamise täpsus ja usaldusväärsus, ning kinnitame, et pühendume veelgi enam oma teenuste arendamisele ja klientide ootuste täitmisele. Selleks on meil 2021. aastal kavas järgmised tegevused:

  • Uuendame enda laohalduse tarkvara (WMS) teenuste kiiruse ja kvaliteedi ning andmete täpsuse parandamiseks;
  • Viime läbi klienditeeninduse koolitused ettevõttes, et tugevdada veelgi meie suhtluse ja teeninduse taset;
  • Kasvatame pakutavate teenuste valikut (e-kaubanduse võimekuse loomine).

Täname oma kliente, kes on usaldanud meid oma tarneahela vajadusi lahendama!