Tee päring

Uudised

06.04.2022

Kliendid hindasid Logistika Plussi usaldusväärsust väga kõrgelt

Märtsis viisime läbi Logistika Plussi kliendirahulolu uuringut. Hindame oma klientidelt saadud tagasisidet väga kõrgelt ning alati võtame seda arvesse oma teenuste arendamisel.

Nagu eelmises rahuloluküsitluse tagasisides lubasime, 2021. aasta oli meie jaoks väga tegus. Oleme aasta jooksul töötanud klientide poolt välja toodud asjaolude kallal:

  • Alustasime ja jätkame uue laohalduse tarkvara Edge kasutuselevõtmisega teenuste kiiruse ja kvaliteedi ning andmete täpsuse parandamiseks;
  • kasvatasime klienditeeninduse kompetentsi;
  • suurendasime pakutavate teenuste valikut (e-kaubanduse klientide teenindamine).

Sel aastal vastas kliendirahulolu küsitlusele 52% küsitluse saanud ettevõtetest. Keskmine hinnang Logistika Plussi teenuse kvaliteedile on 8,6 punkti ja usaldusindeksi näitaja on 9,3 punkti 10-st!

Saavutasime tänavu kõigi aegade kõrgeima usaldusindeksi tulemuse! Logistika Plussi põhiväärtusteks on täpsus, avatus ja proaktiivsus. On rõõm tõdeda, et kliendid tõid ka oma tagasisides meie tugevustena välja avatud suhtluse, kompetentsuse, kiiruse ja kõrge teenusekvaliteedi. Kinnitame, et pühendume nendele väärtustele edaspidigi!

Aastal 2022 liigume jätkuvalt oma digisüsteemide arendamise tuules. Konsolideerides oma tegevusi ühte keskkonda, parandame info kättesaadavust oma klientide jaoks. Oleme teadlikud, et uutele lahendusetele üleminek ei pruugi alati minna nii ladusalt kui planeeritud, kuid pingutame lõpptulemuse nimel, milleks on täpsemad ja läbipaistvamad andmed kliendile, kasutajamugav kliendikeskkond ja efektiivsemad protsessid.

 Täname oma kliente, kes usaldavad meid enda koostööpartnerina!

Viimased uudised