Uudised
Kliendi rahuloluküsitluse mõju meile teenusepakkujana
Igale ettevõttele on oluline omada rahulolevaid kliente. Seda peetakse ettevõtetes ja organisatsioonides oluliseks kvaliteedinäitajaks. Nii ka meil. Igal…
Töötajate kompetentsi tõstmine tööandja vaatenurgast
Tänapäeva kiiresti areneval ärimaastikul on logistikal kaupade ja teenuste sujuva liikumise tagamisel keskne roll. Kompetentsed logistikaettevõtete spetsialistid on…
Ilmunud on Logistika Plussi uus kliendikiri
Ilmunud on uus, meie kevadine kliendikiri! Seekord fookuses: + Kliendi rahuloluküsitluse mõju meile teenusepakkujana + ISO sertifitseerimisest ja…
Küberturvalisuse taseme kaardistamise projekt
Logistika Plussis on viidud läbi projekt Küberturvalisuse taseme kaardistamiseks. Projekti toetab Euroopa Küberkompetentsikeskus oma liikmetega, summas 2950 eurot….
Laoteenus: ringluspakendeid e-kaubanduses?
Iga aastaga suureneb kaubanduses tarbijate poolt soov kasutada keskkonnasõbralikke tooteid ja teenuseid. Logistika Plussile on nii laoteenus kui keskkonnatemaatika aastaid…
Ilmunud on Logistika Plussi talvine kliendikiri
Ilmunud on uus, meie talvine kliendikiri. Alanud aasta möödub Logistika Plussil sünnipäeva tähe all. Nimelt tähistasime 21. jaanuaril…